2016 m. rugsėjo 20 d., antradienis

Vienas aš


Vėl vienas aš...
Aplink tylu...
Kas daros man?
Gal aš skrendu?



Skrendu,
Lyg dvasios tvarinys,
Tai kur aš žemėj?
Ar butyj?

„Ir taip ir ne“,
Atsako man,
Kažkas šalia,
Lyg... būtų kam...

Ir man atrodo,
Kad, taip mes...
Gyvenam,
Praeitam laike.

Kas buvo iki,
Kas dar bus?
Ne mūsų nosiai
„tas dangus“.

Mes plaukiam
Esamu laiku
Ir vis dar tikim,
Kad, dar...  bus...

Kad bus vėl saulėtų dienų,
Nors taip dabar
Tamsu...
Tamsu...

Jei būtu šitokia tamsa
Sukelta vien gamtos dėka,
Aš neliūdėčiau,
Nes, žinau,
Išaušus rytui
Bus daugiau,
Ir saulės,
Ir gamtos dainų,
Ir bus vėl gera
Bei saugu...

                                                                                                                                                2011-12-01

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą