2016 m. rugsėjo 20 d., antradienis

Vėl aš Čia

Ir vėl aš Čia,
Kai Tu Tenai,
Ryt būsi Čia,
O aš Tenai.



Ir kaip suprasti
Ką darai,
Kas šiandien tikra,
Kas kitaip.

Šį vakar rodos tu svarbus,
Iš ryto rodosi kitaip.
Ir kaip suprast, kodėl taip greit,
Pasaulis rodos atvirkščiai.

Kai prie vakario sutemos,
Tu suplanuoji... taip ir taip...
Tai prasibudęs aušroje,
Sakai – darysiu aš... kitaip.

Tai kas teisus?
Nakties tamsa,
Ar ryto saulės spindulys?
Kieno viršus,
Tavasis „aš“,
Nakties ar ryto
Tvarinys?

Ir norisi sakyt – žinau,
Bet kažkodėl aš vėl rašau...
Rašau..., kai užgula tamsa,
Ir lyg pakyla vėl dvasia,
Parodyt tau, ko tu, žmogau,
Net prie skaisčios šviesos dangaus,
Tu net įžvelgti negali, nes vis eini, leki, eini...

Kada sustosi pailsėt?
Tau skirta bėgt...,
Tai bėk, skubėk...
Skubėk šiandien,
Skubėk rytoj
Galbūt poryt...
Čia mūs valioj...

Ir bėgu taip jau aš seniai,
Vis bėgu, nes tokie laikai,
Nebėgsi – tai tave sutryps,
Ir nepavyks kitaip išslyst...

Išlyst iš kasdienos vargų,
Įsipareigojimų savų.
Ir bėgi tu
Greityn..., tolyn...
O norisi – šiek tiek
Lėtyn...

                                                                                                                                                2010-12-08

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą